دکتر پرویز درگی

 

استاد پرویز درگی

عالم عامل عاشق شعار اوست.

دکتر پرویز درگی از اساتیدی بنام و رییس انجمن بازاریابی ایران است که میتوان در رشته بازاریابی او را یکی از مهمترین افراد دانست به دلیل داشتن انتشارات بزرگی به همین نام یعنی انتشارات بازاریابی.

زیرا از طریق این انتشارات علم بازاریابی را نشر داده و توانسته بازاریابی را بطور کامل و علمی به جامعه برساند.

متولد سال ۱۳۴۵ و بقول خودش وزیتور دیروز و معلم بازاریابی امروز است.

دکتر پرویز درگی در حال حاضر استاد دانشگاه در رشته بازاریابی است و انتشارات بازاریابی را دارد و همچنین صاحب شرکتی است به نام تی ام بی ای

TMBA

شرکت او در زمینه بازاریابی و برندسازی خدمات متفاوتی مانند تحقیقات و تدریس و مشاوره را به مشتریان می دهد.

مجلات توسعه مهندسی بازار و بازاریاب بازار ساز از جمله مجلات مهم در حوزه بازاریابی هستند که توسط انتشارات دکتر درگی منتشر میشوند.

 

دکتر بهنود الله وردی

اساتید برندسازی و اساتید بازاریابی در ایرانحتی خودش هم میگوید خیلی شناخته شده نیست در عموم مردم ولی در بین مخاطبان برندسازی و بازاریابی دکتر بهنود الله وردی جایگاه ویژه ای دارد.

بهنود الله وردی نیک دارای دکترای حرفه ای مدیریت کسب و کار و ابداع کننده مبدل بانیک در برندسازی، سایت بهنود به همین نام یعنی بانیک است و تیم حرفه ای دارد که به بسیاری از شرکت های بزرگ ایران خدمات برندسازی ارائه می دهد.

بهنود از جمله مدرسین آموزشگاه های برندسازی مهم ایران مانند آکادمی برند ایران، ماهان، بهار و…است.

مطمئنا اگر شما علاقه مند به رشته های بازاریابی ، برند و مدیریت و کسب و کار هستید نام بهنود الله وردی را یک بار شنیده اید.

بهنود بیشتر به مطالب و مباحث تخصصی برند می پردازد و به این دلیل خیلی در بین عامه مردم  شناخته شده نیست.

 

دکتر فرزاد مقدم

اساتید برندسازی و اساتید بازاریابیاز اساتید خوب ایرانی که دکترای برندسازی را از ترکیه گرفته و مدتی هم با برندهای ترک همکاری داشته است.

دکتر فرزاد مقدم فردی است بسیار علمی که شما همیشه از صحبت ها و کتاب های او میتوانید مطالب جدیدی یاد بگیرید.

فرزاد مقدم به دلیل تالیف ها و همچنین ترجمه های زیادی که بر کتاب های برندسازی و بازاریابی تخصصی داشته جایگاه ویژه ای در بین متخصصین برند ایران دارد.

فرزاد مقدم متولد ۱۳۵۰ از تهران است و بیشتر دغدغه او برندسازی شهری و گردشگری است زیرا مدرک تخصصی جهانگردی و گردشگری را از قبرس شمالی دارد.

فرزاد مقدم کتاب های متعددی دارد از جمله کتاب برندسازی در هفت گام که یکی از معروفترین کتاب های اوست. فرزاد مقدم در حال حاضر شرکت برندسازان ایران را دارد که برندسازی شرکت های معتبر و اماکن گردشگری ایران را انجام می دهد.

منبع: اساتید بازاریابی و برندسازی در ایران


رابینز بازاریابی ,برندسازی ,دکتر ,بهنود ,فرزاد ,مقدم ,فرزاد مقدم ,الله وردی ,بهنود الله ,پرویز درگی ,دکتر پرویز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه پریسا پروژه-پایان نامه-تحقیق-مقاله-کاراموزی شاهنامه را باید دوباره خواند زرین سیستم اسمزمعکوس